متن و ترجمه آهنگ Enrique Iglesias – Be With You

.....................



متن و ترجمه آهنگ Enrique Iglesias – Be With You

Monday night I feel so low

 دوشنبه شب خیلی دلتنگ شدم

Count the hours they go so slow

ساعت هایی که به کندی می گذشتن رو می شمردم

I know the sound of your voice

من جنسِ صداتُ می شناسم

Can save my soul

میتونه روحمو نجات بده

City lights, streets of gold

شهر چراغونیه، خیابون های طلایی رنگ،

Look out my window to the world below

از پشت پنجره من به دنیای زیر پات نگاه کن

Moves so fast and it feels so cold

خیلی سریع حرکت میکنه و خیلی باحاله

And I’m all alone

منم که همه اش تنهام

Don’t let me die

نذار بمیرم

I’m losing my mind

دارم عقلمُ از دست میدم

Baby just give me a sign

عزیزم فقط یه نشونه بهم نشون بده

And now that you’re gone

و حالا که رفتی،

I just wanna be with you

فقط دلم میخواد با تو باشم

And I can’t go on

و نمی تونم ادامه بدم

I wanna be with you

میخوام با تو باشم

Wanna be with you

میخوام با تو باشم

I can’t sleep and I’m up all night

شبا نمی تونم بخوابم و همه اش بیدارم

Through these tears I try to smile

بین این اشک ریختن هام سعی می کنم بخندم

I know the touch of your hand

می دونم لمس کردن دستات

Can save my life

میتونه زندگی منُ نجات بده

Don’t let me down

نذار از پا در بیام

Come to me now

همین الان بیا پیشم

I got to be with you some how

هر طور شده باشه میخوام با تو باشم

And now that you’re gone

و حالا که رفتی،

I just wanna be with you

فقط دلم میخواد با تو باشم

And I can’t go on

و نمی تونم ادامه بدم

I wanna be with you

میخوام با تو باشم

Wanna be with you

میخوام با تو باشم…

I got to be with you some how

هر طور شده باشه میخوام با تو باشم…

And now that you’re gone

و حالا که رفتی…

?Who am I without you now

بدون تو من کی هستم؟

I can’t go on

نمی تونم ادامه بدم

I just wanna be with you

دوست دارم فقط با تو باشم

And now that you’re gone

و حالا که رفتی،

I just wanna be with you

فقط دلم میخواد با تو باشم

And I can’t go on

و نمی تونم ادامه بدم

I wanna be with you

میخوام با تو باشم….

And now that you’re gone

و حالا که رفتی،

I just wanna be with you

فقط دلم میخواد با تو باشم

And I can’t go on

و نمی تونم ادامه بدم

I wanna be with you

میخوام با تو باشم….



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: متن اهنگ، ،

نوشته شده توسط hadiss در چهار شنبه 23 مهر 1393

و ساعت 18:42



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dar-aghosh-bad ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مطلب
متن اهنگ
کد اهنگ
کتاب
تایپی
بیوگرافی
بازیگران
نویسندگان
خوانندگان
عکس
عکس با نوشته عاشقانه و غیره....
عکس عاشقانه بدون نوشته
عکس خوانندگان
عکس بازیگران
شهاب حسینی
ترول
دانلود اهنگ
انه شرلی




hadiss
pari




همدل
دلتنگ
خوبی ها
وبلاگ مجید اصغرزاده
عشقانه های شرجی
همه جوره (کره ای)
مجله خبری تماشا.خبر.اخبار.سرگرمی.
شعر عاشقانه
طناز چت
چت روم طناز
ما پنج نفر
تنها
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گمشده و آدرس  dar-aghosh-bad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












عکس , کارت پستال , عکس عاشقانه , عکس با نوشته , عاشقانه،کارت پستال،کارت پستال احساسی،کارت پستال تنهایی،کارت پستال عاشقانه،کارت پستال عاشقانه غمگین , متن , متن اهنگ , apk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان اعدام یا انتقام, دانلود رمان اعدام یا انتقام apk, دانلود رمان اعدام یا انتقام epub, دانلود رمان اعدام یا انتقام jar, دانلود رمان اع , pk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان شکوفه اشک, دانلود رمان شکوفه اشک apk, دانلود رمان شکوفه اشک epub, دانلود رمان شکوفه اشک jar, دانلود رمان شکوفه اشک java, دانلود رمان , عکس عاشقنه با نوشته , زندگی , جوک طنز زندگی , رسم زمونه , انیشتن , پدر و مادر ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin